Шість запитань для майбутнього ремонту обладнання обладнання
Перерва у використанні пристрою ніколи не буває зручною, і використання некваліфікованої ремонтної компанії може ще більше погіршити ситуацію. Перед обличчям розбитого предмета вдома потрібно найняти фахівця, який зможе швидко і точно отримати необхідні виправлення. Задаючи кілька ключових питань, клієнти можуть легко визначити надійні компанії та усунути здогади з пошуку. Тому, коли ви розмовляєте з потенційною компанією, задайте наступні питання:
У вас є які-небудь посилання?
Це хороший знак, коли компанія з ремонту обладнання готова поділитися кількома посиланнями з потенційними клієнтами. Не забувайте контактувати з кількома попередніми клієнтами і перевіряти, чи відгуки є позитивними та надійними. Якщо компанія відмовляється давати будь-які посилання, це червоний прапор.
Ви пропонуєте якісь гарантії для своїх послуг?
Клієнти ніколи не хочуть бути в ситуації, коли вони заплатили значні витрати на ремонт, щоб дізнатися, що незабаром пристрій вийде з ладу. Переконайтеся, що компанія надає гарантію або гарантію на будь-які надані послуги.
Скільки коштуватиме заміна (вставити тут окрему частину бренду і моделі)?
Запитуючи конкретну послугу, клієнти зможуть дізнатися, які види зборів стягуються з компанії в рахунок оплати. Попросіть їх поділитися своїми оцінками і поділитися зборами за частину, працю та інші збори. Запрошення тієї ж самої частини і послуги в декількох різних компаніях також надає клієнту ефективний спосіб порівняння цін.
Ви застраховані?
Важливо, щоб компанія з ремонту обладнання мала страхування для захисту клієнта від небажаних платежів. Якщо фахівець із незастрахованої компанії отримав травму під час ремонту, власник будинку може нести відповідальність за пов'язані з цим витрати. Страхування компанії може також покривати всі витрати, які будуть понесені власником житла, якщо гравець заподіяв шкоду місту проживання під час служби.
Які способи оплати ви приймаєте?
Оскільки компаніям необхідно зробити фонову перевірку, перш ніж вони зможуть отримати дозвіл на прийом кредитних карток, це може означати, що компанія є більш надійною і добре зарекомендувала себе. Клієнти, які платять за допомогою кредитної картки, також можуть мати кращий захист у випадку поганого обслуговування.
Як довго ви працюєте?
Хоча це не завжди надійний показник якості, якщо організація має довгу історію діяльності, вона може показати, що вони є успішними та надійними. Також гарна ідея ознайомитися з тренінгами та досвідом фахівців, які працюють у компанії з ремонту обладнання.
Задаючи деякі важливі питання, клієнти можуть легко визначити авторитетних техніків, які здатні виконати будь-які завдання. На додаток до опитування кожної компанії, клієнти повинні також перевіряти статус організації в Better Business Bureau. Перевірка сайтів з онлайн-рецензуваннями, такими як Yelp і список Angie, також може допомогти клієнтам звузити свій пошук і знайти найкращих кандидатів для задоволення їх потреб.