Топ-5 додатків для маркетингу в соціальних мережах
Кожен інтернет-магазин розпізнає силу форумів соціальних медіа. Це може зробити або розірвати угоду. Але як багато каналів соціальних медіа, як використовувати ці платформи?
Незалежно від того, чи є ви шанувальником Apple, Android або Windows, існує багато програм з різними функціями, які допоможуть вам організувати кілька облікових записів. Крім того, ці програми достатньо розумні, щоб показати інформацію про тенденції, новітні практики та способи реагування на повідомлення.
Щоб допомогти вам оптимізувати маркетингові стратегії в соціальних мережах, ми перерахували перші 5 додатків для агрегації соціальних медіа.
1. Hootsuite.
Hootsuite – соціальна платформа управління форумом, яка підтримує понад 15 мільйонів користувачів по всьому світу. Він доступний у п'яти версіях: Free, Pro, Team, Business і Enterprise. Hootsuite повністю інтегрована з більшістю соціальних мереж, тому ви можете керувати своєю діяльністю на Facebook, Twitter, Instagram, YouTube або LinkedIn на простій панелі. Програма має просту, інтуїтивно зрозумілу панель з передовими фільтрами на робочому місці. Деякими іншими функціями Hootsuite є:
1. Довідковий центр запитів.
2. Мудрий посібник. Він показує, як планувати пост, додавати соціальну мережу, перевіряти ключові слова / згадки, обмінюватися вмістом за допомогою Hootlet і соціальної мережі.
3. Курси соціальних медіа, де можна вивчити основи соціального маркетингу.
4. Форуми Hootsuite дозволяють підключати Facebook або Twitter до цього форуму.
5. 30-денна безкоштовна пробна версія для плану Hootsuite Pro
6. Надайте підтримку блогу WordPress.
2. Соціальний проросток
Sprout Social – це служба Saas з трьома основними функціями: залучення, публікація та аналітика. Як інструмент для об'єднання соціальних медіа, він спрямований на сприяння комунікації між людьми та бізнесом. Монітори соціальної розмови, дозволяє виконувати завдання і управляти своїм портфелем з однієї платформи. Програма має такі функції, як:
1. Інтелектуальна папка "Вхідні"
2. Співпраця
3. Видавництво
4. Мобільний телефон
5. Аналітика
6. Моніторинг
7. Структура рахунку
8. Відкриття
9. Звіти
10. Соціальний CRM
Ці функції доступні на інформаційній панелі і розділені на шість розділів: панель інструментів, завдання, повідомлення, звіти, виявлення, опублікування та планування та інтеграції. Область цих тем дозволяє дізнатися, де ви стоїте з потенційними клієнтами та клієнтами, а також дозволяє створювати свою присутність на соціальних медіа-платформах.
3. Буфер
Буфер – це програмне забезпечення для інтеграції з соціальними медіа для планування повідомлень, тексту, зображень і фотографій на Facebook, Twitter і інших соціальних мережах.
Програма доступна в чотирьох різних планах – індивідуальний план, вільний, фантастичний, малий, середній і великий. Додаток базується на Інтернеті і дозволяє створювати, планувати та оновлювати всі облікові записи одним клацанням миші. Додаток має розширення браузера і легко інтегрується з Chrome, RSS і WordPress.
Інші додаткові функції буфера:
1. Підтримка каналів RSS
2. Функції зв'язку
3. Командна робота
4. Аналітика та ідеї
5. Порівняння статистики
6. Забезпечення соціального профілю
7. Підтримка iOS і Android
8. Багато постів і твітів
9. Увійдіть у двоступеневий обліковий запис
10. Забезпечення медіа-формату
11. Індивідуальне планування
12. Інформаційний соціальний аналіз
13. Управління профілями
14. Стандартна буферизація
15. Агентство / бізнес-планування
16. Порівняння статистики
17. 14-денна пробна версія для кожного плану
4. Марка годинника
Хоча інші інструменти соціальної взаємодії служать для обміну та управління контентом, Brandwatch є більш аналітичними інструментами. Слухає, відстежує та збирає дані з Інтернету, соціальні медіа-платформи, огляди продуктів, блоги, новини про те, що люди говорять про вашу послугу або продукт, надаючи величезну кількість даних для аналізу та сентиментального аналізу.
Brandwatch аналізує почуття, які витісняють судоми і непотрібні повідомлення. Він також може інтегруватися з HootSuite і Spreadfast, що дозволяє використовувати дані в цих додатках.
5. Соціальний Oomph
SocialOomph як агрегатор соціальних медіа дозволяє керувати всіма обліковими записами на одній платформі. Він має як безкоштовну, так і платну версію. Безкоштовна версія дозволяє керувати до п'яти профілів Twitter, а платна версія дозволяє розблокувати інші платформи, такі як FB, LinkedIn, Pinterest і Tumblr. Він простий у використанні, він може скорочувати URL-адреси, має функцію пошуку за ключовими словами та відстежує кліки, отримані в кожній URL-адресі.
Крім того, платна версія пропонує пропозиції для контактів і дозволяє об'єднати кілька облікових записів у Twitter, керувати блогами та RSS-каналами, виконувати соціальні оновлення поштою та мати фільтри для видалення непотрібних повідомлень.