"Порівняння цін" Партнерські сайти – хороший шанс для початківців
Доходи / "партнерські" веб-сайти пройшли ряд ітерацій, щоб йти в ногу з швидкою еволюцією "мережі".
Те, що колись було простою "контентною" сторінкою, тепер має містити елементи брендингу, щоб люди могли привласнити свої основні SOCIAL значення.
Насправді, "SOCIAL" дійсно змінила гру, коли мова йде про Інтернет. Анонімний аватар, що ховається за невизначеним ім'ям користувача, більше не вигідно – вам дійсно потрібна skin-in-the-game; що в основному означає використання власного імені / обличчя для просування ідей, які ви представляєте на своїх сторінках. Відносини, отримані за допомогою цього підходу, знаходяться там, де лежить цінність.
Звичайно, використання власного імені відкриває вам конкуренцію … але тепер справа полягає в тому, щоб люди мали більше причин використовувати вміст / послуги, ніж будь-хто інший. Це пов'язано з розміщенням РЕАЛЬНИХ піднесених речей або фокусуванням на створенні як людського SCINTILLATING наскільки це можливо. Останній (служба) – це місце, де з'являються сайти партнерів "порівняння цін".
Партнерський маркетинг = 110% Give, 1% Receive
Щоб повною мірою оцінити, як вона працює, ви повинні розуміти, що "заробити" гроші, ви ДРУГА необхідні речі:
- аудиторія – група людей, які беруть активну участь у діяльності (TIP: MOST люди хотіли б "спробувати" щось нове, якщо воно надихне їх
- продукт – те, що люди хотіли б купити (TIP: ніколи турбуйтеся про продукт. Продукт "продається", якщо він хороший)
Спосіб «маркетингового партнерства» полягає в тому, щоб «рекомендувати» продукт одержувачам, а якщо один з них купує – ви отримаєте зниження прибутку.
Проблема з афілійованим маркетингом полягає в тому, що він розводив велику кількість "скудних" маркетологів; хто насправді не "робить" нічого, крім ажіотажу для наступного продукту FAD (таблетки для схуднення / чат / азартні ігри / ставки тощо), і вони роблять все, що в їх силах, щоб врятувати людей.
Проблема полягає в тому, що хоча вона "працює", вона не є стійкою в довгостроковій перспективі і залишає багато людей, які ненавидять гіперболічну тактику, з якої вони змушені купувати речі, які їм не потрібні.
Ключ до створення постійного / прибуткового доходу від афілійованого маркетингу полягає в тому, щоб зосередитися на наданні заздалегідь. Так, це тривіально і багато людей стверджують – відносно неефективні – але мають одну основну користь – будують аудиторію. Ця аудиторія (і глибина її взаємозв'язку) є місцем, де розвиток дійсно приносить "бізнес" онлайн.
Рівень, на якому ви здатні забезпечити розуміння, рішення або основні переваги для певної аудиторії, це те, як ви будете винагороджувати вас доходами. Єдиний спосіб зробити це – забути про себе і визначити "послугу", яку ви можете визначити
ПОРІВНЯННЯ ЦІНИ З КОМПАНІЄЮ
Найважливіше, що потрібно враховувати стосовно того, як працюють веб-сайти партнерів, це те, що ви можете створити майже 3 типи сайтів (кожен з різними рівнями складності):
- Сайти з вмістом (сторінки з чистим вмістом орієнтовані на доставку бетон усунення неполадок для користувачів, які можуть здійснювати пошук у Google тощо)
- Соціальні веб-сайти (блоги та ін. – зазвичай фокусуються на наданні рішень, орієнтованих на спосіб життя;
- Сайт продукту (цілеспрямований обидві про огляди продукту, обговорення продуктів або розділи продукту / новини галузі)
Тепер ключем до всього цього є те, що ефективність кожного з перерахованих вище елементів зазвичай вимірюється глибиною відносин з читачем / покупцем. Це секретний компонент, в якому з'являється "SOCIAL".
Коли мова заходить про те, чому це важливо – важливо оцінити, що якщо ви хочете почати заробляти гроші в Інтернеті, одним з найшвидших способів є заробляти гроші на продуктах, які вже * продані. Раніше це було зроблено шляхом створення "переглядаючих" сайтів і спроби отримати їх рейтинг на Google.
Хоча це спрацювало, велика проблема полягала в тому, що 1) самі сайти були дуже "THIN" (вони не мали реального резонансу) 2) спиралися на один джерело трафіку (в основному Google).
Без масового розіграшу Google більшість "пошукових" сайтів ніколи не будуть отримувати трафік. Люди використовували їх, тому що у них не було іншого вибору … але з "соціальною" мережею (Trustpilot / Yelp / Twitter / FB / YouTube), більшість людей тепер мають вибір, де знайти інформацію про продукти, які вони, можливо, захочуть купити – це означає що, якщо ви хочете "захопити" один з цих величезних обсягів трафіку, ви повинні запропонувати переконливі причини для людей, щоб насправді побачити, що ви виробляєте. Тут з'являються партнерські веб-сайти для "порівняння цін".
Сторінки порівняння цін існують протягом тривалого часу – якщо ви коли-небудь купували страхування, особисті фінанси, нерухомість, рейси, готелі або інші онлайн-пакети – ви, ймовірно, будете використовувати веб-сайти, які по суті "збігаються" з результатами продукту з критеріями, які ви подаєте. ІТ (частково) – це те, що функція порівняння цін – дає людям можливість точно визначити, які продукти, ціни та постачальники будуть кращими для них.
Ця функціональність лежить в основі того, на чому я працював стосовно веб-сайтів порівняння цін "партнера" …
Введення продавців і продукції
"Нова" модель порівняння цін партнерів насправді дуже проста …
Створіть веб-сайт за допомогою CORE зосередитися на більшості ЕФЕКТИВНІСТЬ рішення в галузі …, а потім дотримуйтесь їхніх цін від *ВСЕ* постачальники
Те, як вона працює, дуже схожа на багато попередніх систем «партнерів», які ми використовували в минулому (оглядові сайти), за винятком того, що найбільш важливим моментом є те, що ви даєте споживачеві повний огляд того, що таке «найкращі» продукти вони стосуються конкретної проблеми / проблеми / рішення.
Ви вирізали чутки і спекуляції (ніхто не хоче чути вашу життєву історію – вони дійсно піклуються про себе) – ви починаєте культивувати "слідувати" через соціальні медіа.
Якщо Ви не надаєте послугу або шукаєте спосіб заробити на своїй стороні – робота з РОЗПРИЄМСТВОМ ПРОДУКЦІЇ в Інтернеті є одним з найбільш ефективних речей, які Ви можете зробити. Однак, щоб зробити це ефективно, потрібно більше, ніж просто одностороння "перевірка" функції продукту, що * може бути ефективним. Ви повинні оцінити * глибину *, яку ви можете ввести в службу. Це те, що робить нова модель порівняння цін.
"Нові" сторінки порівняння цін, з якими я працював протягом останніх кількох років, зосереджувалися на наданні єдиної служби, яка дозволяє користувачам відчувати те, що вони хочуть, без необхідності перегляду багатьох текстів, щоб отримати їх.
Ви просто надаєте користувачам центральну "систему", завдяки якій вони здатні ідентифікувати "кращі" продукти на ринку і бачити свої історичні ціни у великій кількості постачальників. Ці ціни можуть бути отримані за допомогою інтегрованої API-інтерфейсу або просто з "онлайн-записки" (в основному, як Google збирає всі свої дані). Хоча це вже зроблено 1000 разів раніше – проблема з веб-сайтами * MOST * "порівняння цін" – це все, що вони пропонують.
Ми виявили, що, коли ви поєднуєте ефективну послугу – здатність вникати в чиїсь бажання і вирішувати їх – з можливістю відповідати їхнім вимогам на продукти, які дійсно працюють – у вас є ресурс, який багато людей хочуть використовувати. Якщо ви зможете поєднати це з гідною «соціальною» присутністю, ви зможете діяти на будь-якому «ринку» з авторитетом і серйозністю.
Перед "правильним" ходом
У підсумку – найбільшою проблемою для людей, які починають свій бізнес, є відсутність трафіку / пропускної здатності / пропускної здатності.
Хоча це не є проблемою для "розумних" людей, які будують бізнес крок за кроком з часом, * це проблема для тих, хто не має реального напрямку (зрештою вони переходять з проекту в проект).
Абсолютним ключем до будь-якої "ділової" роботи (як автономної, так і онлайнової) є отримання доступу до "належного" трафіку.
Щоб зробити це, ви в основному повинні змінити проблему і зосередитися на створенні "контенту", який ви ділите на різних платформах (Google / Twitter / FB / YouTube тощо), щоб люди могли прийти і відвідати ваш сайт. "Щоб отримати уявлення про наступні кроки, які ви можете зробити, щоб впоратися з тим, що ви / знаєте.
Найбільш ефективний спосіб зробити це, щоб показати, що ви можете зробити в "соціальній мережі" (якщо ви "переглядати" продукти – ви дійсно робите все, щоб відео показувало, як продукти працюють) … після цього ви повинні створити ресурс, який буде потужний, що ви дійсно захочете натиснути і розглянути, що ви повинні сказати.
Найкращий спосіб зробити це – створити привабливий "ресурс", завдяки якому читачі отримають доступ до інформації, яку вони НІКОЛИ не отримають ніде. Це робиться, головним чином, шляхом створення ефективної служби, що дозволяє людям ідентифікувати продукти та постачальників, з якими вони хочуть зіткнутися. Якщо ви зробите це ефективно, ви отримаєте дохід завдяки кожному, хто купує продукти, які ви рекомендуєте, на своєму веб-сайті.