Підтримуючи корпоративний хаос – тримаючи голову, коли все прокидається
Це трапляється з найкращими з нас: ти відразу ж рухайся, в милий маленький паз, а потім БАМ! Придатність потрапляє на шань, і ви втрачаєте весь привід контролю над робочим процесом. Продуктивність і продуктивність занадто важко сказати, не кажучи вже про досягнення. Тепер ви застрягли в колії, тримаючи голову в руках і дивуючись, як ви туди потрапили і як ви плануєте їхати. Не боріться з ним і не починайте обробляти свій стіл, як pinata. Читайте далі, щоб дізнатися, як боротися із сліпою корпоративного хаосу.
Зниження досягає нових висот
Є багато причин, чому це погано, і я не кажу про Ретроград Меркурія або атмосферних збурень. Більше американців відмовляються від роботи, ніж коли-небудь за останні п'ять років, приблизно 2,5 мільйони людей на місяць (або 30 мільйонів на рік) Джерело: Forbes.com, Менше працівників означає більше відповідальності за всіх інших – наймання, навчання і підйомний провал. Набір може бути тривалим і руйнівним процесом.
Передбачити джерела (і розпізнати симптоми) хаосу
Третя чверть, як правило, неспокійний
Місяці липень-вересень у багатьох компаніях Outlook календарі, ймовірно, заповнені з найбільш накопичених днів і тижнів, заблокованих на свята, ніж в інші сезони (навіть змагаючись з зимовими канікулами, ми б ставили). Не тільки це, але в третьому кварталі компанії аналізують останні 6-8 місяців, ставлячи себе в четвертому кварталі і планування і стратегію на кінець року. Бюджети можуть бути обмежені, речі можуть не йти так добре, як очікувалося, ви можете збільшувати або змінювати напрямки реактивно, або ви можете взяти більше проектів, ніж будь-коли раніше (особливо якщо справи йдуть дуже добре).
Будьте активними: передбачайте хаотичні події
Це стосується всього року, а не лише третього кварталу. Але якщо взяти до уваги, що Q3 – це хаотична подія сама по собі, то безперечно плануйте вперед. Планування – це готовність, тому очікування несподіваного може легко привести вас до напружених часів. Що стосується третього кварталу, якщо ви знаєте, що ви будете переповнені спробою зібрати великі обсяги даних з початку року, представити звіти, план і план на четвертий квартал, створити маркетингові кампанії, провести зустрічі з перевірками та проаналізувати прибутки / збитки, щоб отримати бюджет на наступний рік, може бути розумно обійти багато свят, які можна спланувати в літні місяці.
Визначте своїх ключових зацікавлених сторін і творців дощу і спробуйте зловити левову частку своєї уваги до важливих питань, перш ніж вони підуть, а наступні дії та пункти дій планується після їх повернення. Звичайно, дайте їм кілька днів, щоб наздогнати і повернутися до речей, але бути активними таким чином, безсумнівно, полегшить деякі виклики третьої чверті і перешкодить вам застрягти в турботі про все.
Підготувати плани надзвичайних ситуацій
Знаючи, що поставлено на карту, маючи час, щоб повернути допомогу та імітувати сценарії підроблених криз, все це допоможе вам визначити і уникнути загроз для вашого успіху. Якщо у вас є дійсний поріг для важливої ініціативи, розробити план на випадок непередбачених обставин, якщо ви не потрапите в цей номер. Якщо спеціальний проект вимагає певної кількості ключових працівників, організуйте невеликий комітет у цій команді, щоб тримати речі на ходу, і створити план у випадку, якщо хтось у команді має поломку або повинен залишити групу. Не залишайте камінь без відступу у вашій підготовці, і ви будете перед кривою.
Моніторинг думок про ринок
Компанії, які не усвідомлюють, як вони сприймаються публічно, є небезпечними. Якщо ви не перевіряєте своїх послідовників і не пристосовуєте свій підхід, якщо це необхідно, ви можете втратити відмітку у багатьох важливих сферах. Відповідно до мотиву активності, постійно перевіряючи контакти з клієнтами і знаючи, що вони відчувають про свій бізнес, є ключем до того, щоб залишатися на правильному шляху. Чи допомагаєте ви і вітаєте відгуки клієнтів? Принаймні ви повинні мати контактну форму на своєму веб-сайті, але я рекомендую посилання на опитування, яке можна розмістити на вашому веб-сайті, у профілях соціальних медіа та надіслати електронною поштою колишнім та існуючим клієнтам.
Інший підхід до моніторингу сприйняття бренду полягає у створенні профілів на популярних сторінках каталогів, таких як Yelp та The Yellow Pages. Коли потенційні клієнти шукають ваш бізнес в Інтернеті, тим більше результатів, тим краще. Також переконайтеся, що у вас є активний голос у соціальних мережах, щоб громадськість міг взаємодіяти з вашим брендом і послідовно перевіряти свою діяльність, оцінюючи ефективність усіх каналів і відстежуючи за потребою. Подякувавши людям за те, що вони ділилися з вашим брендом, ви збільшили свою присутність і вірогідність усних звернень – показники, які не можна передбачити.
Найм і стрільба важко для всіх
Незалежно від того, чи незадоволені працівники, чи передаються працівники чи звільнені працівники, наймання та звільнення працівників важко для всіх – особливо для персоналу, операційного та адміністративного / допоміжного персоналу. Незалежно від того, чи компанія стоїть на стіні у випадку скорочення штату або якщо вона повинна агресивно набиратися через швидке зростання, багато департаментів перебувають у панічному режимі. Їм пропонується більше працювати, щоб керувати робочим потоком померлих працівників і забезпечити, щоб все проходило безперебійно, або очікувалося перервати їхні звичайні обов'язки для участі в процесі набору персоналу.
Уникайте дилемів щодо кадрового забезпечення: визнайте, коли працівники є нещасними
Якщо ви спіймаєте одного з ваших співробітників грати в карткові ігри Корпоративний хаос (Так, це так) у їдальні, ви можете бути занадто пізно. Дослідження показують, що існує багато непорозумінь щодо причин, чому люди залишають роботу. Більшість роботодавців вважають, що їхні співробітники переходять до сонячного, зеленого пасовища і більше грошей. Хоча це справжня частка часу, тим більше істина полягає в тому, що люди зазвичай здаються люди не їхня робота.
Найкращий спосіб оцінити людей – це ефективне ведення бізнесу, щоб вони не мали боротися
Серед позитивних відгуків від щасливих співробітників про їхні улюблені робочі місця є важливі поради для кожної організації. Виявляється, культура так само важлива, як і оплата. Переконайтеся, що ви встигаєте в ногу з часом, дозволяючи вашому тисячолітньому приміщенню рости таким чином, щоб сприяти їм. Підтримка професійного розвитку означає більше, ніж замовлення когось вмикати і вимикати щодня в певний час і витрачати певну кількість годин за робочим столом. Багато кращих компаній знають про те, що одним з ключових ключів до зростання є надання працівникам свободи, яка може бути чутливою темою для роботодавців старої школи. Можливість дистанційної роботи, віддалена робота та коригування власних годин пропорційно вашому робочому навантаженню – це все, що багато сучасних шукачів роботи знаходять в обговоренні в пошуках можливостей. Інші додаткові значення – це відповідний час відпустки, сім'я і час хвороби, відокремлені від днів відпустки, відмінні переваги, чудова програма 401k та додаткові переваги, такі як страхування життя і бонус.
Ставтеся до своїх людей, як до людей і любите вас
Інвестуйте в особистий розвиток ваших співробітників, і ви обов'язково отримаєте їхню лояльність. Пропонуючи семінари та семінари зі знижкою (або повний рахунок), це відмінний спосіб мотивувати і прагнути до своїх співробітників. Програми часткового повернення навчання, запрошення гостей на зустрічі з часом, активність у спільноті, залучення коштів та організація приємних заходів компанії – це все, що підвищує моральний дух та сприяє оточенню команди, а також розвитку особистості.
Дайте своїм людям всі необхідні інструменти для досягнення успіху. Будьте в курсі і регулярно перевіряйте. Будьте відповідальні. Запитайте своїх співробітників, які їхні цілі. Перевірте, як вони роблять, а не тільки як проект іде. Не маєте плану, коли ви підходите до когось – бути автентичними. Дайте їм досить довгу повідку, щоб пишатися ними, не керуючись мікроорганізмами. Не обманюйте себе – якщо ви рідко навколо, ви не реагуєте, і ви страшні в процесі продовження, ви не запрошуєте своїх людей точно прийти і перевірити з вами.
Будьте відкриті для всіх думок, позитивні та негативні. Будьте відкриті і не бажають змінитися. Заохочуйте щире оточення. Сприяти балансу між роботою та приватним життям. Якщо ви визнаєте тенденції, пов'язані з проблемами працівників, переконайтеся, що ви встановили процедури для їх вирішення. Будьте хорошим слухачем. Заохочуйте своїх людей. Не змушуйте їх закликати до збільшення – збільшення вартості пільг і доповнень до вартості життя в річному бюджеті для всіх працівників, які були зайняті протягом року або більше. Пам'ятайте, що вони працюють для вас більше, ніж вдома зі своїми сім'ями. Вони заслуговують на гарне ставлення.
Звичайно, деякі задоволення і деякі подразники ніколи не зашкодять
Якщо ви дійсно хочете побачити зниження обороту працівників, зробіть свій бізнес приємним місцем для роботи. Покажіть своїм співробітникам, що ви їм вдячні, плануючи імпровізовану або несподівану церемонію (завчасно, щоб дозволити людям планувати свою участь). Майте дружні змагання та роздайте призи. Просуньте день з джинсами, обідами для басейну удачі або кросівок. Короткий ранок господаря фокусується і ділиться тільки позитивними новинами, навіть якщо це особисте. Будьте людиною – зверніть увагу на особисте життя Ваших співробітників і дайте подарункові карти (або, принаймні, ручну підписну карту Hallmark), коли вони мають значну життєву подію.
Сніданок або обід подаються раз на тиждень. Ознайомтеся з інтересами ваших співробітників і плануйте щоквартальні заходи для деяких з них – можливо, одну чверть у вас є реєстраційна картка для гри в бейсбол і наступний квартал для музичного або ігрового. Ці типи командних вправ звільняють всіх від проблем і напруги, пов'язаних з їхньою повсякденною діяльністю, і полегшують підключення співробітників. Даючи вашим співробітникам привід чекати роботи за межі простої роботи і уникаючи неприємностей, ви створите міцну корпоративну культуру, яка захистить вашу репутацію і неминуче сприятиме вашому розвитку.
Відчуття біль (або уповільнення)
Основні етапи, такі як розширення та переміщення, ребрендинг, створення та маркетинг нових продуктів / пропозицій та предметів, і навіть зменшення розмірів, можуть суттєво вплинути на бізнес зверху вниз, викликаючи безладдя, плутанину та плутанину, якщо не оброблятися належним чином від самого початку. Якщо цілі та завдання компанії не чітко повідомляються працівникам, є ймовірність, що буде багато гикавок і потрясінь (з ймовірністю послаблення морального духу в прогнозі). Напрямок компанії має відповідати корпоративній структурі та культурі, щоб зупинити бізнес від вибуху.
Переселення і розширення: сприяння кожному
Якщо ваш бізнес знаходиться в режимі росту, переміщення та розширення можуть бути дуже захоплюючими (і неспокійними). Не чекайте до 30 днів, щоб почати планувати, якщо ви не хочете, щоб ваші співробітники стрибали. Звичайно, завжди добре мати справу з оперативними функціями і заздалегідь створювати плани і захист документів, обладнання та інших необхідних бізнес-елементів, але підготовка співробітників до переїзду може бути ще більш важливою.
Важливою частиною процесу планування є те, що ваші співробітники відчувають, що вони впливають на те, що відбувається. Не тільки повідомляти, що ви перебуваєте в русі, але й очікуєте, що всі будуть на борту з новими завданнями і збільшеним навантаженням. Будь-яка зміна вплине на їхнє життя, і вони можуть бути злякані. Коли ви оголосите переїзд або інше місце, не забудьте написати письмове зобов'язання щодо планування серії зустрічей, присвячених їхнім занепокоєнням. Налаштуйте спеціальну адресу електронної пошти спеціально для запитань щодо змін і не забудьте включити відповіді на ці запитання на щотижневу зустріч, зустріч, записку, електронну пошту або іншу форму зв'язку між офісами.
Дізнайтеся, як ваші співробітники думають і серйозно ставляться до їхньої думки, щоб пом'якшити удар і зробити все більш збудженим (або принаймні менш негативним) процесу.
Хаос заважає спілкуванню
Одним з ознак уповільнення корпоративного розвитку є скорочення або неадекватна комунікація між керівництвом та працівниками. Будь-яка зміна або зменшення частоти і стилю спілкування можуть підсвідомо попереджати працівників про існуючий хаос, викликаючи паніку або тривогу. Не забувайте завжди зберігати відкриті комунікаційні лінії, чітко визначаючи очікування та корпоративні директиви, і не забувайте бути шанобливими та дбайливими незалежно від того, що відбувається.
Хаос може бути занадто хорошим – все в тому, як ви дивитеся на нього
Як ви маєте справу з будь-яким корпоративним хаосом набагато важливіше, ніж його виникнення. Зміни неминучі, тому адаптація і стійкість необхідні для росту і поведінки. Маючи чітку корпоративну стратегію, професійне спілкування, освоюючи мистецтво реагування і продовжуючи працювати, що робить працівників важливими, будучи безпосереднім менеджером, не будучи мікро-менеджером і бути скромним, сприйнятливим і реальним, є всі інгредієнти для успіху. Коли ви приймаєте зміни і підтримуєте гармонійне середовище, ваша компанія буде безпечно розташована на швидкій дорозі, щоб перемогти над будь-яким хаосом, який світ приносить вам.