Бум: телеканали Новини в Індії
Інформаційні програми раптом стали гарячою власністю і борються за увагу з іншими популярними телевізійними програмами в різних каналах. Всі великі телевізійні канали включають принаймні один новинний канал для свого букета. Найбільшою головним болем для запуску супутникового каналу є цілодобове програмне забезпечення. На цьому етапі збір повідомлень є важливим завданням для цілодобових каналів новин. Щоб вирішити цю проблему, нові електронні канали завжди намагалися охопити всі інциденти, незалежно від місця, місця та часу. Ці канали не тільки революціонізували концепцію новин на індійському телебаченні, але й змінювали формати повідомлень. До 90-х років Doordarshan монополізував новини на індійському телебаченні, а також перетворював інформаційні програми на невпорядковані вправи. Приватні канали змусили повідомлення стати важливим товаром, таким як їжа, одяг і притулок. Силою всіх інформаційних бюлетенів сьогодні є їхня своєчасність, об'єктивність, глянцеве видання та високоякісні візуалізації. Повідомлення пройшли довгий шлях з часів ДД. Від місцевих подій до міжнародних подій, останніх новин, аналізу новин, телевізійних новин на сторінці 3, кожна подія є частиною повідомлення. У цій статті ми обговорили деякі важливі зміни в передачі новин в Індії до і після війни в Перській затоці.
Індійське телебачення – спалах назад
Телебачення в Індії зазнає значних змін у нинішньому, лібералізованому середовищі. Щоб зрозуміти ці зміни, потрібно мати коротку уяву про те, як до цього часу охоплювалися телевізійні канали. Подорож почалася як експериментальна завдяки фінансовій допомозі від ЮНЕСКО 15 вересня 1959 року. На місці експерименту була обрана попередня студія в Акашвані Бхаван у Нью-Делі. Експеримент розпочався з одногодинною програмою, що транслювалася двічі на тиждень, щодо здоров'я населення, громадянських прав, освіти та почуття руху. Що стосується повідомлення, то воно розпочалося рівно через шість років після початку мовлення. Щоденна, погодинна програма розсилки була показана індійським глядачам. Але головним недоліком телевізора було те, що не можна насолоджуватися оригінальним кольором об'єктів за рахунок чорно-білої передачі. Першою різнокольоровою програмою стала промова прем'єр-міністра до людей з Червоного форту в Делі на 35-й День незалежності в Індії. Того ж дня було запущено канал DD National. Метою запуску національного каналу є розвиток національної інтеграції і прищеплення індіанцям гордості. Індійські глядачі також користувалися барвистою версією Азіатських ігор, яку Нью-Делі вітав у своїй вітальні. Висвітлення важливих подій та різноманітних обставин дає велику руку для проникнення телевізійних сигналів у поглиблення субконтиненту. Уряд Індії зробив всі можливі кроки для розширення демографічного та географічного охоплення телевізійного мовлення. У 1983 році телевізійні сигнали були доступні лише 28% населення, подвоївшись до кінця 1985 року і до 1990 року. Більше 90% населення мали доступ до телевізійних сигналів. У 1984 році був доданий канал DD Metro для забезпечення ексклюзивних розваг для міських глядачів. Спочатку цей канал був обмежений столичними містами.
Як громадський телеканал, Доордаршан подав повідомлення натуралізованим способом. Всі спірні питання підштовхували під килим. Правлячий уряд мав сильний вплив на телевізійну трансляцію. Бюлетені Doordarshan не змогли надати вітчизняним глядачам міжнародні новини. Об'єктивізм був першою жертвою, оскільки новина незмінно була схильна до відповідності правлячої партії. Це повідомлення було звільнено від меж редакції ДД і отримало об'єктивність і довіру, коли телебачення випустило Нью-Делі (NDTV) і світ цього тижня. в 1988 році. Всі чекали на п'ятницю ввечері, щоб подивитися фільм «Світ на цьому тижні». Це була єдина програма в Індії, яка дивилася на решту світу. Світ на цьому тижні був найкращою програмою поточних справ у міжнародному сценарії і містив хороші новини, які не могли бути реалізовані в регулярних новинах ДД. Ця програма класифікується як одна з кращих і найбільш популярних телевізійних програм в країні. У 1989 році NDTV випускає в Індії перші телевізійні трансляції в прямому ефірі на загальних виборах в цій країні. Критичний та комерційний успіх висвітлення встановлює новий стандарт для індійського телебачення. Після війни в Перській затоці панорама ЗМІ змінилася назавжди.
Гольф-війна & # 150; каталізатор
Супутникове телебачення в 1990 році стало транснаціональним в Індії. Це співпало з вступом багатонаціональних компаній на індійські ринки як частина політики приватизації уряду. Міжнародне супутникове телебачення було впроваджено в Індії через CNN завдяки своєму висвітленню у війні в Перській затоці 1991 року. У серпні 1991 року Річард Лі випустив Star Plus, перший супутниковий канал передав сигнал індійському субконтиненту. Subhash Chandra & # 4; Zee TV з'явилася в жовтні 1992 року. Це перший приватний індійський канал Індії, який задовольняє інтереси індійських глядачів. За цим запалюванням слідують Sony, а трохи пізніше і внутрішні канали, такі як Eenadu, Asianet і Sun TV. Розважальні програми стали займати центральне місце в організаційних стратегіях організації, а оголошення стали основним джерелом фінансування. Колишні мандати Доордаршана на допомогу в соціальному та економічному розвитку були явно послаблені. Доордаршан зіткнувся з серйозною конкуренцією в програмах інформації та громадських справ з міжнародними каналами, такими як BBC та CNN. Doordarshan планував продати кілька місць для інформаційної програми в категорії, що спонсорується. У лютому 1995 року NDTV стала першим приватним продюсером національного інформаційного бюлетеня "News Tonight", який був показаний у державній державі Doordarshan, встановивши новий орієнтир для індійського телебачення, оскільки доповіді на сайті з відповідними візуалізаціями. У цьому ж році телеканал «Сегодняшнє телебачення» зайняв 20-хвилинний слот в каналі DD Metro і транслював програму «Хінді» та «Громадські справи». Aaj Tak & # 146 ;. Ця програма стала популярною завдяки широкому асортименту та унікальному поданню пізнього стилю С. П. Сінгха. Ми ще пам'ятали повідомлення про реєстрацію … Ye Thi Khabar Aaj Tak, Intizar. Kijiye Kal Tak & # 148 ;. Величезна кількість глядачів в Індії спостерігали за Aaj Tak як щоденну звичку завдяки своєму інноваційному стилю презентації. Крім того, канал Doordarshan Metro транслював п'ятихвилинну швидку, згущену щоденну газету Nalini Singh Ankhon Dekhi, телевізійну мережу & бізнес Aaj Tak та Newstrack. Це той період, коли супутникові канали фокусуються на розважальних програмах для своїх каналів. Доордаршан все ще керував найпопулярнішим районом.
Основні гравці
Монополія Доордаршана була порушена в 1992 році, коли приватні телеканали проникли до кордонів Індії і розважали аудиторію якомога більше. На початку 1990-х приватні канали пропонували лише розважальні програми. Розважальні програми включають в себе сімейні драми, комедійні серіали, дитячі програми, мультфільми, фільми, ток-шоу, рецепти, музичні концерти, не-фантастичні програми тощо. Приватні канали розваг додавали програми розваг до фіксованих точок (FPC). Беручи до уваги потреби інформаційно-розважальних програм, медіа-будинки почали виробляти інформаційні журнали, розважальні журнали та програми новин для різних каналів. Прем'єрний телевізійний інформаційний бюлетень та провідний постачальник медіа-контенту в Індії, телебачення вісімнадцять India Limited (TV18), створив перший індійський журнал про розваги & # 145; Індійська виставка & # 146; на Star Plus в 1993 році. Ця зоряна медіа зірка поставляє телевізійний контент майже до всіх великих супутникових каналів в Індії в найкращий час, включаючи BBC, Star Plus, Sony Entertainment Television, Zee, MTV і Discovery. Після того, як The India Show TV18 випустила щотижневу програму ділових новин для Business Report для Індії для BBC World. Індійські глядачі мали дуже обмежені можливості (як громадський телеканал Doordarshan, BBC та CNN), щоб дивитися телевізійні новини. На телебаченні глядачам доводилося спостерігати за Дордаршаном і деякими міжнародними новинними каналами, такими як BBC і CNN. У цій гонці, щоб надати більше інформації, більше інформації, Zee Television увійшов на поле бою, запустивши канал новин Zee в 1995 році. Цей канал новин і поточні події змінили спосіб передачі повідомлень глядачам. З самого початку, Zee News прагне стати найшвидшим джерелом новин, працюючи над єдиною метою Sabse Pahle (Always First). Ще один цілодобовий канал новин, що належить Мердоку, Star TV, лише 1998 року транслював цілодобові канали новин Star News. Star підписала п'ятирічний контракт з NDTV (New Delhi Television Company), що належить Prannoy Roy. доставляти повідомлення для цього інформаційного каналу.
Нескінченне вичерпне висвітлення каргільської війни між Індією та Пакистаном набуло більшого розголосу і привернуло більше глядачів до електронного каналу. Цей телевізійний конфлікт також встановлює орієнтир для військової журналістики. Під час війни в Каргілі звичайні громадяни стали свідками того, як їхні хоробрі Явані воювали в ворожих умовах і спостерігали за фронтом війни виключно через канали новин, Star-TV і Zee-News. Живе висвітлення на полі бою сприяло створенню ейфорії патріотизму серед індійських мас, що пізніше сприяло збору величезних коштів на благо мученицьких сімей Каргіла. Кожна новинна програма привертає увагу великої кількості глядачів, але війна в Каргілі приваблює приватних мовників, щоб інвестувати більше грошей у мовлення, запустивши інформаційний канал. У листопаді 1999 року TV18 завершила спільне підприємство з CNBC Asia, щоб розпочати CNBC India. TV18 є єдиним постачальником програм для CNBC Індії та виробляє 12 годин місцевого контенту на день на цьому 24-годинному супутниковому каналі.
Після великого успіху новинної програми "Aaj Tak", група TV Today випустила в грудні 2000 року 24-годинний інформаційний канал на гінді з однойменною назвою "Aaj Tak", що включає в себе Індію з проникливістю, мужністю та великою кількістю місцевого колориту. Протягом 11 місяців прем'єри, Aaj Так з'явився як номер один в Індії і отримав нагороду Best News Channel від Індійської академії телебачення. Деякі мега-події на додаток до звичайних цікавих предметів (таких як викрадення Кандхагара, атаки з 11 вересня, війни в Афганістані, напад на парламент, війни в Іраку, забій і злочини Годхи) збільшили аудиторію. Згодом у березні 2003 року закінчився п'ятирічний контракт NDTV з групою Star про аутсорсинг новин та відповідних програм. Після закінчення терміну дії NDTV він оголосив про телевізійну діяльність одночасним запуском двох 24-годинних новинних каналів; NDTV 24X7 і # 150; Англійський канал новин та NDTV India & # 150; Канал новин хінді, який адресований індійській діаспорі по всьому світу. Crazy News Indians отримали більше повідомлень на більш високій швидкості з різних каналів. Будь-яка незвичайна подія може бути захоплена телевізійною камерою в будь-якому місці від Rastrapati Bhawan до спальні. Влада телевізійної журналістики стала більш очевидною завдяки великим операціям попиту, таких як операція West End і справа Шакті Капура. Цей стиль журналістської розвідки приніс зміни у способі перегляду повідомлень, серед нових ідей редакційної свободи. Найбільша у світі сім'я – # 145; Сахара Індія Парівар & # 146; 28 березня 2003 року розпочав роботу 24-годинний національний канал новин на хінді, Сахара Самай. Це перший супутниковий інформаційний канал для 31 міста в Індії з власними міськими бюлетенями. Беручи до уваги попит на повідомлення, Кабінет Міністрів ЄС схвалив пропозицію про перетворення DD Metro на повідомлення ДД на засіданні 3 жовтня 2003 року. У зв'язку з цими рішеннями, канал DD-News був запущений 3 листопада 2003 року. що інформаційні канали специфічні для даної мови. Але інформаційний канал DD містить 24/7 інформаційні бюлетені на хінді / англійській мові, які також транслюються двічі на день Національною мережею DD National.
& # 145; Aap Ki Adalat & # 146; Слава Раджат Шарма, Сохаіб Ілясі, чоловік, що стоїть за дуже популярним порталом India Most Wanted & # 146; і Таун Тейпал, головний редактор Тегелка, взяв з собою і опублікував 20 травня 2004 року безкоштовні новини хінді та телеканал журналістів Індії. Індійські глядачі мали більші очікування від цього каналу. Очікуваний канал новин сподівається відійти від існуючих, встановивши нові стандарти відповідальної журналістики. Виступаючи з приводу прем'єри, Раджат Шарма, голова Індійського телебачення, сказав: "Ми хочемо змінити спосіб, у який відбувається звітність телевізійних новин у країні. India TV встановить нові стандарти, дотримуючись міжнародних стандартів відповідальної та надійної звітності новин. Ми будемо підтримувати право глядача на правильну інформацію та їх право на правду та правду. Індія ТБ – це не просто інформаційний канал, це трафік, і NDTV як піонер в індійських новинах – створити нову революцію у високоякісних новинах. НДТВ розпочав цей 24-годинний бізнес-канал 17 січня 2005 року.
Немає точки насичення при запуску інформаційного каналу, просто бум, як на небі. Розважальний канал для інформаційно-розважального каналу, інформаційно-розважальний канал для інформаційного каналу, інформаційні канали для ділового каналу та бізнес-канал для багатьох інших. Тепер супутникові канали стають все більш актуальними завдяки міжнародним стандартам. Коли ми говоримо про новини, CNBC TV18, єдиний діловий канал, залишається вибором для індійських осіб, які приймають рішення, багатих одержувачів по всій країні з 1999 року. Вона встановила темпи зростання кількості телевізійних каналів, запустивши 24-годинний споживчий канал на хінді під назвою & # 145; Awaaz & # 146; Цей інформаційний канал зосереджується на розширенні можливостей споживачів при прийнятті рішень, пов'язаних з інвестуванням, збереженням та витратами. Усі програми спрямовані на споживачів з різних верств, включаючи особисті фінанси; різноманітність ринків, включаючи товари, запаси, заощадження тощо; малий бізнес; освіта та професійне керівництво; і вертикальні, такі як охорона здоров'я, магазини та ін.
Інший інформаційний канал, нарешті, був введений у вже переповнений інформаційний простір на індійському телебаченні. Джагран ТВ Pvt Limited канал новин, канал 7 підключений до антени 27 березня 2005 року. Канал був налаштований для обслуговування широкої аудиторії, що розмовляє на хінді, що вже є метою багатьох новинних каналів. Канал 7 розробив кожну програму з пропозицією задовольнити всі типи одержувачів, а не тільки домінуючу чоловічу аудиторію, яка приваблює канали новин.
Регіональні лідери
Щоб задовольнити інтереси індіанців, Doordarshan транслює програми хінді та пов'язує офіційні мови. Було запущено декілька регіональних супутникових каналів (DD – 4 – DD – 11 і DD – 13) і телевізійні програми в Ассамі, бенгалі, гуджараті, малаялам, маратхі, каннаді, телугу, кашмірі, орії і тамільській мові. Регіональні канали, що передаються всіма наземними передавачами в штаті і додаткові програми на регіональній мові в прайм-тайм і час, відмінні від первинних, доступні тільки кабельним операторам. Регіональні супутникові канали Doordarshan передають інформаційну програму з деякими розважальними програмами.
Якщо ви думаєте про приватні регіональні канали, слідуйте по шляху Великого Брата (тобто Doordarshan). Вони не є повністю розважальним каналом, ані просто інформаційним каналом. Вони йдуть по середньому шляху і заявляють, що це інформаційні та розважальні канали. Приватні телевізійні канали за домінуючими мовами держави. Зростаючі доходи від реклами та зростаюча кількість глядачів стали імпульсом для виходу на ринок багатьох великих гравців. Деякі регіональні лідери ЗМІ, такі як ETV, Sun TV, Asianet, мають сильні позиції на регіональному ринку. Деякі великі гравці спробували свою удачу в різних штатах. Zee TV має три регіональні канали; Zee Marathi, Zee пенджабі та Zee Bangla. Star Network увійшла до Tamilnadu, запустивши Star Vijay, один з найпопулярніших розважальних каналів в Індії, що транслюється на Тамілі. На додаток до того, що мережа ETV є частиною відомої групи Ramoji, вона створила 12 регіональних інформаційних та розважальних каналів. Мережа ETV – це джерело багатих розваг на восьми різних мовах. Це: телугу, бангла, маратхі, каннада, орія, гуджараті, урду; і хінді для глядачів в штаті Уттар-Прадеш, Раджастан, Біхар і Мадх'я-Прадеш. Кожен канал мережі ETV фокусується виключно на унікальній культурній ідентичності одержувачів, його прагненнях і окремому соціально-політичному характеру. Давайте подумаємо про південноіндійську мову телугу, про дванадцять супутникових каналів, що обертаються небом з різним смаком і різним смаком. Ці канали включають три інформаційні канали, один канал на основі робіт, решта – інформаційні та інформаційні канали. Коли ми обмежуємося новинами, три канали (ETV2, TV 9 та Teja News) присвячені виключно інформаційним програмам.
Сахара Індія Pariwar пишається тим, що має п'ять каналів новин, як букет Сахара Самай. Такими каналами є: Сахара Самай NCR, Сахара Самай Мумбаї, Сахара Самай Біхар і Джаркханд, Сахара Самай Мадх'я-Прадеш і Чаттисгарх, а також Сахара Самай Уттар-Прадеш і Уттранчал. Сахара Самай вже встигла завоювати лояльну аудиторію в Індії через букет національних та регіональних новинних каналів з моменту його випуску. Ці канали є молодими і живими каналами, адресованими студентам і жінкам, крім цих важливих новин. Регіональні канали новин охоплюють весь спектр видів за допомогою спеціальних програм щодо способу життя, моди, продуктів харчування, магазинів, здоров'я та фітнесу, спорту, освіти, кар'єри та міських справ, а також надають зручну інформацію про оновлення трафіку, події в місті, поїзд та В даний час національні інформаційні канали не можуть бути обмежені національними кордонами. Вони не можуть ігнорувати регіональні новини через жорстку конкуренцію з боку регіональних каналів. Регіональні інформаційні канали потрапляють до конкуренції з сильною волею, а також відображають регіональні проблеми на національному та міжнародному рівнях.
додаток
Тепер телевізійна індустрія стає все більш специфічною. На цьому конкурентному ринку канали орієнтовані на конкретних одержувачів. Інформаційні канали залучають більше глядачів за межі своєї мети, створюючи інтерактивні та цікаві програми. Кожен канал повинен детально проаналізувати різні концепції та теми, щоб заохотити більше глядачів і більше рекламодавців одночасно. Адже оголошення – це хліб і масло для каналів. Зі збільшенням споживчих переваг для новинних програм телеканали стають швидше, ніж інші нішеві канали. Інформаційні канали цвітуть так само, як небо. Ці дні не далеко, коли ми отримуємо супутниковий інформаційний канал для кожного великого міста в Індії. Перебуваючи за кордоном, ми можемо оновити всі події нашого рідного міста. Тепер ця новина не обмежується політичними подіями. Це розширить вашу межу до всіх небажаних і прихованих куточків суспільства. Зрештою, ми можемо прийти до висновку, що все, що дивно або огидно, є новим. Не існує жорстких правил, що визначають новини.
джерело:
[http://www.audiovisualcat.net/publicationsing/Q14india.pdf]
http://www.equitymaster.com/research-it/ipo/ndtv.asp
http://www.mouthshut.com/index.php?url=#&image=http://www.mouthshut.com/imagefiles/logo-ms.gif
http://www.screenindia.com/jul25/tele2.htm
http://www.indianembassy.org/indiainfo
http://www.india-today.com/itgroup/
[http://www.studio-systems.com/broadfeatures/JFMA98/NDTV/63.htm]
[http://www.ndtvtravels.com/aboutus.asp]
[http://cnbc-tv18.moneycontrol.com/cnbctv18/about_tv18.php]
[http://www.time.com/time/asia/magazine/article/0], 13673,501030818-474534.00.html
[http://www.chennaionline.com/musicnew/Channels/05indiatv.asp]
http://www.prdomain.com/companies/s/sahara_india_pariwar/news_releases/200303mar/pr_sahara_india_nr_20030326.htm
[http://www.scatmag.com/tamreach_sept05.pdf]
[http://www.agencyfaqs.com/media/media_newslets/Media/4899.html],
http://www.iht.com/articles/2005/06/26/business/indianews27.php