7 порад щодо оптимізації місцевого органічного списку пошуку в Google
Результати місцевого органічного пошуку – це один з кращих маркетингових джерел, щоб отримати видимість пошуку в Google. Місцеві органічні результати – це списки пошуку, які відображаються разом з відгуками Google і відповідною картою Goole. Це не тільки стає все більш і більш популярним розташований органічні результати пошуку, коли вони стосуються пошуків за ключовими словами, але ці місцеві аукціони є джерелами інформації, довірених користувачам Google.
Як результат, ваша місцева компанія може отримати величезні маркетингові переваги, оптимізуючи свою онлайн-присутність у місцевих органічних пошукових системах. Зверніть увагу, як я кажу "Присутність у мережі" і не тільки "веб-сайт". Це пояснюється тим, що в алгоритмі ранжирування Google для цих результатів локального пошуку є набагато більше.
Наприклад, виконайте пошук за ключовими словами на Google для «Ресторани».
Без додавання географічного модифікатора (наприклад, назви міста, наприклад, "Dallas" або "Grand Rapids"), Google визнає ваше місцеположення пошуком за IP-адресою або обліковим записом Gmail, у якому ви ввійшли. як очевидні ці локальні органічні результати пошуку в порівнянні з іншими варіантами на сайті. Який місцевий ресторан не хотів би оптимізувати вашу присутність в Інтернеті, щоб отримати більш високу позицію?
Хоча головний заголовок у списку кожного ресторану веде до фактичного сайту, зверніть увагу, що посилання на відгуки Google направляє вас до сторінки Google+ ресторану. Так само, як і сторінки служби Google Місця на карті (які були замінені сторінками Google+ у травні 2012 року), місцеві пошукові рейтинги є більш органічними, ніж сайти ресторанів.
Хоча добре оптимізований веб-сайт фактично впливає на результати пошуку в Google, сторінка Google+ відіграє ключову роль у визначенні остаточного рейтингу. Нижче наведено сім порад, які допоможуть оптимізувати присутність у мережі для кращої видимості цих цінних результатів пошуку.
- Оптимізуйте ключові слова (а не ключові слова), назви сторінок вашого сайту, мета-опис і копію сторінки з націленими ключовими словами. Завжди намагайтеся додати свій географічний модифікатор (назву міста) до кожного з цих елементів, щоб визначити це місцеве значення,
- Підтвердьте свою адресу на сторінці Google+. Це вимагає завантаження вручну на сторінці Google+ вашої компанії. Після цього Google надішле листівку з PIN-кодом.
- Включіть посилання "Слідкуй за нами в Google+" на сторінці своєї компанії, яка спрямовує вас назад до сторінки Google+. Цей код посилання можна знайти на сторінці профілю вашої компанії (у режимі редагування) і завжди міститимуть необхідні "Rel = видавець" фрагмент коду в тезі посилань.
- Заповніть сторінку Google+ своєї компанії з достатньою та достовірною інформацією про свою компанію. Використовуйте цільове ключове слово та географічний модифікатор, якщо це необхідно.
- Заробляйте відгуки клієнтів на сторінці Google+ своєї компанії. Як правило, сторінки з більшою кількістю відгуків мають більше дозволів у місцевих органічних пошуках. Створюйте креативність і створюйте систему стимулів для заохочення клієнтів до позитивних відгуків.
- Додайте свою ділову адресу до всіх сторінок сайту (бажано в нижньому колонтитулі) і переконайтеся, що адреса точно відповідає тому, що знаходиться на сторінці компанії в Google+. Важливо переконатися, що ваш цитата це абсолютно точно, що означає, що ваша компанія виправдана на місцевому рівні.
- Створюйте облікові записи та профілі на інших сторінках каталогу, наприклад, Manta, Yellowpages, Yelp, Yahoo! Місцеві та LinkedIn – просто назвати декілька. Google буде адаптувати цитати з цих сторінок до інформації на сторінці Google+ вашої компанії, щоб забезпечити легальність.
Як ви можете бачити, органічний алгоритм пошуку Google набагато більше, ніж просто твердий веб-сайт. Вирішуючи ці сім компонентів, ви можете покращити присутність мережі в органічних аукціонах пошуку. Почніть використовувати цей потужний місцевий інструмент маркетингу вже сьогодні!