Ви будете ображені протягом своєї кар'єри

Ми все це чуємо в бізнесі. Не беріть речі особисто. Не бути тонким. Не будьте чутливими. Нам говорять, що не слід повторювати в нашому професійному житті; він сказав, щоб придушити природні почуття і чинити опір або боротися з інстинктивною поведінкою. Для деяких це не є проблемою – багато людей мають можливість видаляти емоції з бізнесу або будь-яку іншу ситуацію, що вимагає від них підтримки рівня голови. Ці люди можуть дозволити речам впасти з їхніх спинок і залишатися спокійними перед образами, розчаруваннями, викликами і сприйнятими загрозами. Я не один з цих людей, і я не думаю, що я один.

У якийсь момент у вашій кар'єрі ви будете почуватися ображеними; мова йде не про "якщо", а про "коли". Насправді існує велика ймовірність того, що це вже відбулося. Але без здатності правильно поводитися з емоціями, які виникають, ви можете виявити, що ви маєте справу з наслідками, навіть якщо ви не зробили нічого поганого.

Прийняття, визнання, аналіз і планування – це речі, які повинні відбуватися, коли ми терпимо випробування, не завжди в такому порядку. Ці поняття також є частиною емоційного інтелекту. Але без Е.І. щоб правильно розібратися з цими перешкодами, ви ризикуєте приймати поспішні рішення, реагуючи таким чином, що може загрожувати вашій кар'єрі та репутації, а також палити мости (ніколи не добре). Давайте почнемо, відчуваючи себе ображеним і визнаючи, що станеться з вами, коли відбудеться злочин.

Хтось вас образив

Ви можете бути товстошкірими або ви можете легко пошкодити. Як люди, наш емоційний склад так само відрізняється від наших відбитків – ми всі унікальні. Одним з ключових речей, які потрібно носити з собою весь час, є віра в те, що ви ніколи не помилитеся, коли відчуєте щось. Поняття добра і зла відноситься до справ, принципів, фактів і логіки. Говорити 2 + 2 = 5 неправильно. Відстоювати того, хто знущається, правильно.

Ці два приклади не ілюструють той самий вид поганого і правого – один є фактичним, а інший – моральним. Справа в тому, що хоча почуття можуть бути незручними або незручними, ви не маєте права на них. Це природні хімічні реакції, які виробляються нашим мозку, коли ми щось інтерпретуємо і часто інстинктивні або поза нашим контролем. Тлумачення не базуються на фактах і тому можуть відрізнятися для великої групи людей, які переживають той самий сценарій.

Визначте та ідентифікуйте

Коли ви ображені в професійній обстановці, найкраще, що ви можете зробити, це уникнути негайної реакції з боку самозахисту. Ознайомтеся з першим доступним варіантом зупинки і запитайте себе, в чому полягала природа злочину? Чи було це особисто або професійно? Чи можете ви виділити ці дві речі? Наприклад, чи хтось зробив невідповідне зауваження про вашу особистість, характер або життя вдома? Ви критикували, не враховували або зменшували свої професійні навички, зусилля та досягнення? Чи є між ними тонка лінія, яка була обережно розв'язана, що ускладнює розрізнення?

Поради щодо того, чому ви відчуваєте себе ображеним, полягає в тому, як ви описуєте злочин. Після того, як ви вирішили, що це особиста, професійна або неоднозначна комбінація того, як ви могли б описати, як він виглядав? Чи була вона нахабною, нечутливою, нелюдною, примітивною, непристойною, грубою, злісною або наповненою інсинуацією? Розглянемо тепер джерело: чи є наступальна дія чи нота, що надходить від когось більш важливого, ніж ви, підпорядковані вам або направлені до вас? Чи ця людина зазвичай не поважає вас, або це окремий випадок? Як ви мали справу з (або ви не мали справу) в минулому, щоб сприяти поведінці або розчавити?

Намагайтеся подумки підняти рівень злочинця і зрозуміти, що може змусити їх діяти таким чином (за винятком відсутності професіоналізму і зрілості). Незалежно від того, чи було це навмисно, підступно або просто не знали про те, як вони звертаються до інших, їхнє сприйняття вами та вашим може відігравати велику роль у підтексті і вашому тлумаченні злочину. У вас є щось, що ви хочете? Чи він чи вона дивиться на вас чи на вас? Чи ця особа не поважає інших в офісі, або ця поведінка в основному адресована вам?

Визнання симптомів і тригерів

Ви знаєте себе. Ви легка людина або хтось, хто завжди має біль? Чи можете ви переборщити? І навпаки, чи не могли б ви пролити світло на ситуацію, яка є більш серйозною, ніж ви визнаєте? Настав час бути чесними з собою.

Коли я відчуваю, що рум'янець гніву, сльози піднімаються, або мій голос стає нестійким, я намагаюся звернути свою увагу на інші речі. Я можу ебать і грати, робити каракулі, думати радісні думки … але ви повинні піти, якщо ви знаєте, що я маю на увазі. Емоції приходять у хвилях і, як океан, ви повинні поважати його. Якщо ви не добре підготовлені для того, щоб визнавати і обробляти емоції позитивно і зріло, ви зіткнетеся з багатьма проблемами, пов'язаними з роботою, відносинами і особистим миром.

Я люблю зупинятися на своїх шляхах (навіть якщо я сиджу за столом настільної кімнати) і думаю: "Хм, це цікаво, я відчуваю ________ Я дивуюся, чому я відчуваю себе таким чином. Давайте вкусимо його". спосіб позначити це відчуття і послатися на місце, де воно було перерване, коли це більш доречно. Ряд питань, які ви повинні задати собі, є творцями різниці (і тільки вам допоможуть, якщо ви можете бути чесними з вами).

Ви ображені, тому що ви дбаєте про те, що ця людина думає про вас? Якщо так, то чому ви емоційно вкладаєтеся в їхню думку і наскільки це дійсно має значення? Ви засмучені тим, що злочин чомусь втрутився у вашу роботу? Це просто відволікання або це щось більш серйозне? Чи є правда в тому, що говорила ця людина? Чи їхні дії якось загрожують або підривають вашу роботу? Після того як ви відповіли на ці питання і проаналізували кожну наступну відповідь, ви повинні відчувати себе менш непрозорими і краще підходящими до того, що відбувається, і рухатися вперед. Рух вперед може просто означати забуття про це – ви можете прийти до висновку, що ви були дурні, щоб бути спровоковані таким дурним коментарем від людини, чия думка жодним чином не впливає на вас. Або, з іншого боку, можна зрозуміти, що необхідно ескалювати ситуацію. Я вирішу цю проблему в наступному пункті.

Змініть тлумачення злочину

Пам'ятайте, що ви 50% кожної двосторонньої взаємодії або обміну, в якій ви берете участь. Якщо ви не сиділи тихо за столом, і один з ваших колег підійшов до вас з небес, щоб бомбити вас з образами, є ймовірність, що ви говорили або раніше дії викликали залп. Ось чому так само важливо оцінювати себе при розміщенні під мікроскопом. Якщо ви можете, звичайно, сказати, що ви нічого не зробили для того, щоб виправдати, як ви говорили або лікувалися (не кажучи, що ви заслужили це, якщо ви насправді були залучені в щось на зразок зворотного руху), і ви не можете відпустити його тоді ви можете або співчувати їм, або вчинити проти них.

У вас є два варіанти, коли хтось говорить щось, що вам не подобається. Прийміть це чи ні. Прийняття не обов'язково означає згоду, але його не можна змінити. Це не ваша відповідальність або ваше право контролювати почуття, думки та думки інших людей. Як добре ви знаєте цю людину? Ви, напевно, не знаєте багатьох своїх співробітників на глибокому особистому рівні. Навіть робота з кимось протягом декількох років не означає, що ви знаєте їх і хто вони, коли вони вдома. Щось могло статися в їх минулому або під час виховання, що боляче або змусило їх відчувати себе непереможними, легітимними і як ставлення до людей з добротою і повагою не є важливим.

Люди завдають шкоди людям. Чи має це сенс? Все людство зазвичай не перетворює отрута інших. Цей злочин не може бути навмисним; це може бути пов'язане з характером злочинця. Незалежно від конфігурації та фону, будь-які неприємні коментарі повинні бути проаналізовані, перш ніж їх ігнорувати. Ви можете вибрати розуміння, співчуття або змінити іншу щоку, але не виправдовуйтеся для того, хто часто трактує вас погано і не звинувачуєте себе в тому, що вас атакують і дратують.

Фрагмент Вашого ходу дії

У вас завжди є опції. Вони не можуть бути корисними або бажаними, але вони є. Я вже згадував, що можна прийняти те, що сталося, або не прийняти його. Ви можете пробачити цей злочин, не порушуючи проблему, або ви можете вирішити, що йому достатньо, це було дійсно недоречно, і ви повинні вжити заходів.

І ось іронія. Люди, які скажуть вам, що ви не розгніваєтеся, не приймаєте особисті речі, просто згодні з ним, здебільшого змушують вас ігнорувати і нічого не робити. Тим не менш, ці самі люди, ймовірно, тип людей, які підписуються на думку, що якщо ви не любите щось, ви повинні змінити його. Якщо ви не можете змінити його, ви повинні видалити його. Тому вони переписують дії, і їхня доля зазвичай залежить від того, на якій стороні огорожі вони стоять.

Ви не можете слідувати тому, що вони вам говорять. Я впевнений, що вони піклуються про себе, і ви повинні дати собі дозвіл робити те ж саме (навіть якщо вони старші і підлеглі). Не приймайте ніяких форм насильства на робочому місці – якщо щось дійсно порушує вас, і ви просто не можете прийняти його, зверніться до HR або вашого начальника і поясніть, що обставини впливають на вашу роботу. І якщо людина образить вас є Ваш начальник, можливо, захочете звернутися до персоналу, або ви можете розглянути можливість пошуку інших варіантів, з якими ви будете звертатися більш справедливо.

Що б ви не робили, будьте зрілі. Якщо ви абсолютно повинні вжити заходів, будьте дуже професійні і уникайте певних слів, тонів і відносин. Спробуйте описати ситуацію якомога більш спокійно і об'єктивно, зосередившись на фактах, а не на інтерпретаціях (замість того, щоб ваша внутрішня дитина взяла на себе роль і змусила вас звучати як сварлива, юнацька тета).

Ви хочете повідомити про злочин особисто, а не електронною поштою або телефоном, а по можливості – за закритими дверима. Якщо ви засмучені, плануйте його. Практикуйте це. Поговоріть із самим собою в дзеркалі, поки не відчуєте, що можете спілкуватися наполегливо без звучання мстивих. Будьте обережні, щоб не перебільшити або пропустити деталі, щоб спонукати когось сприймати подію чи злочинцем. Не піддавайтеся спокусі поговорити про колег, навіть тих, хто довіряє і які вважають себе друзями. Чутки зупиняються в повітрі, як різкий аромат. Люди відчувають це, і ваші слова можуть бути спотворені і повертатися, щоб переслідувати вас. Якщо ви потрапите на плітки, вас не сприймуть серйозно. Тиск буде передано тому, як ви реагували на злочин, а не сам напад. Тому постарайтеся зберегти баланс і контроль, коли ви зробите наступний крок.

Після того, як ви зробите те, що потрібно, переживайте це. Не розраховуйте рани або не розчаровуйтеся. Не будьте брат і не ізолюйте себе від цієї людини (якщо ви не відчуваєте себе серйозною загрозою). Не перестаньте бути командним гравцем і покажіть всім, що ви професіонал. Не кидайте жодного гніву, якщо ваша скарга не підтверджена, або якщо дія не задовольнить вас. І не спускайтеся на їхній рівень і шукайте способи їх нападу.

Якщо ви поважаєте цю людину і є ймовірність того, що вони можуть бути раціональними і вразливими, ви можете навіть звертатися до них безпосередньо (і спокійно), щоб повідомити, чому ви ображені тим, що вони сказали чи зробили, і попросіть їх вони утримувалися від дії таким чином. в майбутньому. Єдина причина, по якій я раніше не рекомендувала, це те, що у багатьох випадках, якщо ви маєте прямий контакт із злочинцем, коли ви засмучені, ситуація може швидко загостритися і вийти з-під контролю. Але як тільки ви охолонете і подумаєте про це, можливо, ви вирішите, що краще поговорити з ними.

Майте це на увазі: їхня реакція не є вашим занепокоєнням, і ваша мета полягає не в тому, щоб контролювати їхню реакцію або отримувати вибачення – це лише наближення і поширення поваги до себе і своєї зрілості. Ви повинні бути готові реагувати оборонно або негативно говорити про себе, але знову ж це не під вашим контролем. Ви можете керувати лише своєю власною поведінкою, тому ви приймаєте свою гордість і уявляєте, що лід протікає у ваших венах, коли ви виходите з взаємодії, замість того, щоб дати цій людині більше влади над вами.

ресурси

Є дві роботи, які я хотів би згадати, щоб підтримати цю пораду. Один з них називається книга Чотири контрактиДон Мігель Руїс. Чотири контракти це книга, орієнтована на вчення мудрості толтеків, яка повинна принести особисту свободу. Друга з чотирьох угод, які ви самі зробите, це не приймати нічого особисто. Руїз представляє злочини як відображення злочинця. Він каже: "Якщо ви щось скажете і скажете:" Гей, ви так погано виглядаєте ", не сприймайте це особисто, бо правда полягає в тому, що ця людина має справу зі своїми почуттями, переконаннями і думками. якщо ви берете це особисто, ви берете цю отруту, і вона стає вашою ». Відмінна книга – я дуже рекомендую.

Але для тих з нас, кому важче просто перетинати "отруту" інших і не брати речі особисто, я пропоную прочитати статтю Бретта Фокса Як взяти те, що відбувається в бізнесі особисто і виграти, Для всіх людей, які нехтують вашими страхами, говорячи вам, щоб ви вгамували і ігнорували речі, покажіть їм, що вони часто є особистий. Фокс перераховує вісім способів використання емоцій у вашу користь і контролює себе одночасно. Це дуже хороше читання.

упаковка

Це ваше життя, і ваша робота багато в чому впливає на ваше життя. Правильна відповідь на злочинність є ще важливішою на роботі, ніж у продуктовому магазині або у товариша. Наступного разу, коли ви будете ображені на роботі, відпустіть його, подивіться на вихід, поговоріть із самим собою і вирішіть, що робити (чи ні) на основі відповідей, які ви придумали, поради і мудрості Бретта від толтеків.