Мінімальний мінімум, необхідний для початку очисної діяльності

Один з найшвидших способів розпочати діяльність, пов'язану з очищенням права викупу, – це: 1) вирішити, що ви хочете, 2) планувати трохи, 3) і стрибати всередину. Якщо ви думаєте про це занадто довго, ви будете злякані і застрягли у фазі мислення. Але завдяки порядку «прийняття виконання», промисловість широко відкрита. Всі цифри вказують на динамічно зростаючу компанію на 2010 рік і наступні роки.

Прогнози провідних економістів

З провідними економістами, які визначають зростання викупу серед основних позичальників, "третя хвиля неприємностей", компанії, що пропонують послуги з чищення викупу, готові до величезного зростання. Тільки в 2010 році Понад чотири мільйони домовласників отримають повідомлення про виключення; більше половини з них пройдуть через виключення.

Більше того, очікується, що у 2010 та 2011 роках 2,5 трильйони ризикованих кредитів будуть компенсовані. Передбачається, що багато з цих позик будуть надані людям, які не могли дозволити собі платити з самого початку, що призвело б до ще більш переповненого ринку виключень.

Очищення викупу є прекрасною можливістю для початку бізнесу, і з невеликим планування, двері можуть бути відкриті протягом декількох тижнів, готові скористатися і запропонувати такі необхідні послуги. І це бізнес, який може працювати неповний робочий день і працювати одночасно.

Планування очищення бізнес-виключень

Вибирайте два тижні, щоб спланувати свій бізнес прибирання. Напишіть бізнес-план (формат штриха добре з деталізованими нотатками), щоб мати напрямок, шлях для вашого бізнесу стосовно послуг, цін, обладнання та маркетингу.

Дізнайтеся, які послуги пропонують

Під час двотижневого етапу бізнес-планування ви дізнаєтеся, з яких послуг ви починаєте. Послуги з очищення виключення можуть виконувати діапазон. Ви можете запропонувати все: від видалення сміття, очищення, догляду за газонами, миття під тиском, очищення водостоків, чищення салону, фарбування, перезимування, посадки та заміни вікон та дверей, слюсарних послуг, інспекцій та інше. Якщо ви не обережні, ви будете скрізь, так що вам доведеться зосередитися на виборі послуг, які ви хочете почати з вашої нової компанії.

РАДА: Тримайте його на початку. Почніть, пропонуючи тільки ті послуги, які ви знаєте, які ви можете обробляти самостійно – і тільки ті послуги, для яких потрібні мінімальні покупки апаратного забезпечення.

Встановлення ціни

Створивши перелік послуг, зробіть невелике дослідження і встановіть ціноутворення. Вони часто змінюються залежно від різних факторів, коли робота прогресує, але вони вже мають основні правила ціноутворення, створені перед відкриттям дверей. Зателефонуйте "подібним" послугам, щоб дізнатися, скільки вони платять за, наприклад, підтримку газону, видалення сміття, очищення жолобів і т.д. ,

Отримання ліцензії на виключення бізнесу

Зв'яжіться з канцелярією окружного клерка, щоб дізнатися, який тип ліцензування вам знадобиться і офіційно зареєструвати свій бізнес. Перейдіть на веб-сайт IRS і зареєструйтеся, щоб отримати ідентифікаційний номер роботодавця (EIN), також відомий як федеральний ідентифікаційний номер податку, так що ви маєте рацію з вимогами до звітування дядька Сема, коли гроші починають з'являтися.

Отримати страховку для своєї компанії

Потім зателефонуйте і отримайте страхову цитату. Вам буде потрібна основна відповідальність за свою компанію і адекватне страхування вашого автомобіля. Найпростіший спосіб – почати працювати в якості чистки / технічного обслуговування. Це категорія, яку найбільш легко отримати за страхуванням; але пам'ятайте, що ви можете запропонувати лише послуги, які постраждали від цього страхування.

Налаштування сайту

Потім налаштуйте швидкий веб-сайт. Існують різні шаблони веб-сайтів, тому що ніщо не дозволить створити швидкий веб-сайт. Відвідайте сайт шаблону, де ви можете налаштувати свій сайт дешево або безкоштовно.

Принаймні ви хочете обмінятися інформацією про вашу компанію, її послуги та контактні дані на новому сайті.

Замовлення візиток

Тоді ви захочете замовити візитні картки. Намагайтеся, щоб ваші візитні картки відповідали темі та / або кольорам вашого сайту. Це ще одна вагома причина використовувати веб-сайти друкованого типу на вашому сайті. Ви можете легко замовити картки, які відповідають темі вашого сайту.

Деякі сайти дозволяють навіть замовляти "безкоштовні" візитки, якщо назва компанії знаходиться на зворотній стороні картки. Це не поганий компроміс для зниження витрат на початковому етапі діяльності з прибирання нерухомості. Тим не менш, ви будете в кінцевому підсумку платити за доставку картки. (Один з цих сайтів надішле вам 100 «безкоштовних» візиток, і ви будете платити лише кілька доларів за доставку карт.

Створіть маркетинговий матеріал

Замовляйте кілька відповідних онлайн-листів для компанії, що прибирає заставу, і створіть на вашому комп'ютері декілька листів, які можна друкувати. Потім візьміть їх до магазину з копіями і скопіюйте їх – і почніть обробку спільноти навколо вас.

Витягніть список з'єднань разом

Тоді ви захочете зібрати список зв'язків з брокерами нерухомості (агенти з нерухомості), а також список менеджерів активів REO в банках, список основних компаній з нерухомості та список власників нерухомості та інвесторів. Тоді ви захочете стрибнути право, закликаючи їх та перевіряючі як ви можете розглянути їх у новій компанії.

Приходьте зі спеціальною акцією, щоб конкретно подивитися на інтереси посередників. Також пропонують їм знижку, якщо вони належать, скажімо, НАР (Національна асоціація ріелторів). Багато ріелторів вийдуть з кишені за витрати, пов'язані з прибиранням викупу на своїх аукціонах і чекають оплати від банків. Вони будуть вдячні за перерву ціни у вашій компанії.

Створіть скрипт телефону для своєї компанії

Напишіть скрипт телефону, щоб дізнатися, що ви хочете сказати, коли телефонуєте потенційним клієнтам.

TIPПереконайтеся, що у вас є назва компанії та послуги. Якщо ви отримуєте голосову пошту під час телефонного дзвінка, не забудьте вказати найкращий час, коли потенційна особа може зв'язатися з вами, номер телефону та адресу веб-сайту, щоб вони могли дізнатися більше про вашу компанію.

Основи!

Це лише основи для швидкої ліквідації вашої компанії. Зробіть невеликі дослідження в галузі та почніть планувати вже сьогодні! Коли ваш бізнес зростає, ви станете більш формалізованими і додайте більше політик і процедур, які зрештою принесуть користь вам, вашому бізнесу та зростаючому кешу придбаних будинків.

Удачі на передовій лінії очищення промисловості викупу!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *